torsdag, januar 03, 2008

melodi grand prix modus


da var jul og nyttårsfeiring vel overstått og man e klar for nyåret og alt det som året måtte bringe. først og fremst e æ kommet i grand prix modus... nu ekke det mange dager til det braker løs og æ ska til pers med "andagassii" i stavanger fredag 11.januar 08. idag var jeg i oslo en tur og prøvde kostymet mitt, må innrømme at æ likte det veldig godt. men til syvende og sist e det allikevel sangen det står og går på:) selv om melodi grand prix og e show... æ glede meg til at du får høre andagassii som betyr tilgi meg. og tilgivelse bør stå sentralt imellom alle mennesker, i parforhold, venner, mellom kulturer og land....

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, du får ha masse lykke til i Stavanger, forresten ta å vinn hele skitten:):)
sms

Anonym sa...

Heisan. Lykke til!
Hilsen SS

Ann-Mari Andersen sa...

hei. og tusen takk begge to:) nu e det alså ikke lenge igjen....

på nyhetssia mi e det lagt ut link til alle sangene. gå inn å hør på dem:)

og husk, vi treng mange stemmer for å gå vidre.

ha en finfin dag til dåkk begge:)

hørs

Anonym sa...

hurra for puppe-lene som er favoritten.. :S

Anonym sa...

måtte den beste låta vinne:) ha en fin kveld

annmari

Anonym sa...

Den beste låta er den du synger, jeg skal stemme så mange stemmer det er anledning å stemme . lykke til du er topp

Anonym sa...

tusen takk for det anonym:)

annmari

Anonym sa...

Ja du vet jo hva jeg har satt igang, det blir mange stemmer fra mine nettverk, har satt igang en markedsføringsklasse på 35 stk. elver og mitt nettverk på vel 500 stk. mange var jo med å stemte i sommer på Norsktoppen. Lykke til lille venn.

Klem

Tor Erik

Anonym sa...

Lykke til i kveld! :) Vi skal stemme på deg!

Anonym sa...

Det gikk som det skulle det, gratulerer så mye, nå står Spektrum for dør og fall, kommer til å gå hele veien til Praha.

Klem

Tor Erik

Anonym sa...

DU ER SÅ SELV SIKKER PÅ SECNEN, VIRKER I ALLFALL, ER DU IKKE NERVØS.

sANGEN FOR FOLK TIL Å BLI UTMYK...